Najczęściej zadawane pytania - FAQ


Jakie są koszty i sposoby dostawy?

Obecnie prowadzimy wysyłkę zamówień jedynie na terenie Polski. Dostarczamy paczki:
a) kurierem (DPD, DHL i GLS, wybór kuriera następuje w magazynie w chwili wysyłki zamówienia);
b) Pocztą Polska (dostawa tradycyjna oraz odbiór w punkcie);
c) do Paczkomatów InPost;
d) do księgarni PWN (wyłącznie płatność elektroniczna).

Wszystkie zamówienia o wartości od 200 zł oraz paczki odbierane osobiście w księgarniach PWN wysyłamy GRATIS, co oznacza, że zapłacisz tylko za zamówiony towar, a koszt dostarczenia paczki przenosimy na siebie.

Szczegółowe informacje oraz tabela z opłatami za dostawę znajduje się w zakładce DOSTAWA.

do góry ^


Ile będę czekać na paczkę?

Od czerwca 2013 roku sklep internetowy Weltbild.pl oferuje ekspresowe tempo realizacji zamówień - dostawę paczki już następnego dnia roboczego. 
"Dziś zamawiasz - jutro masz" to motto, które oddaje nasz sposób działania. A jest to możliwe, ponieważ należąca do grupy PWN firma Azymut, z siedzibą w Strykowie, jest głównym udziałowcem i dostawcą usług logistycznych dla sklepu internetowego Weltbild.pl. To tam magazynowane są wszystkie produkty z naszego sklepu, sprawnie i bardzo szybko kompletowane zgodnie ze złożonymi przez Was zamówieniami, a następnie przekazywane przewoźnikowi, który dostarcza je do Waszych rąk.

Wysyłka jeszcze dziś!
Jeżeli Twoje zamówienie zostało złożone i potwierdzone przed godziną 17.00, jeszcze tego samego dnia zostanie przekazane do dostawcy. Będziesz cieszyć się zamówieniem już następnego dnia. Ale uwaga - terminy dotyczą jedynie dni roboczych, a więc z wyłączeniem świąt, sobót i niedziel oraz takich przewoźników jak kurier i InPost.

Podsumowując - jeśli zamówisz przed 17-tą i wybierzesz dostawę kurierską lub Paczkomaty Inpost, swoją paczkę otrzymasz już następnego dnia!

Szczegółowe informacje oraz tabela z terminami dostaw dla poszczególnych przewoźników znajduje się w zakładce DOSTAWA.

do góry ^


Jakie są formy płatności?

Oferujemy następujące formy płatności:
a) Płatność przy odbiorze - pieniądze za zamówione produkty pobierane są w chwili, gdy produkty trafią do klienta. Należność za zamówienie regulowana jest przy odbiorze paczki.
b) Płatność kartą płatniczą – klient może opłacić zamówienie kartą kredytową typu Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic. W chwili składania zamówienia, po udanej autoryzacji karty, od razu następuje obciążenie konta klienta. W momencie otrzymania informacji o pozytywnej autoryzacji i przekazaniu środków na nasze konto, zamówienie zostaje potwierdzone i przyjęte do realizacji. Jeżeli wartość zamówienia finalnie będzie niższa niż wartość obciążenia karty klienta, w chwili skierowania zamówienia do wysyłki, nadpłata zostanie automatycznie odesłana na konto karty płatniczej. W przypadku anulowania zamówień, w których nastąpiło obciążenie karty, środki są automatycznie zwracane na konto karty płatniczej. Zwrot następuje przeciętnie w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia anulowania zamówienia, choć termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Weltbild.pl.
c) Płatność ePrzelewem – opcja dostępna jest dla klientów, którzy posiadają konto w którymś z wymienionych banków: mBank (mTransfer), Inteligo (Płacę z Inteligo), PKO (Płacę z iPKO), Bank Zachodni WBK (Przelew 24), Bank BPH (Płacę z BPH), Multibank (MultiTransfer), Nordea (Płacę z Nordea), Bank Pekao S.A. (Pekao 24 przelew),  Bank Handlowy (Płacę z Citi Handlowy), Bank Ochrony Środowiska (Płać z BOŚ Bank), Bank Millenium, Alior Bank, Meritum Bank. Klient dokonuje wpłaty za pośrednictwem eCardu w chwili składania zamówienia, na podstawie informacji o poprawnej autoryzacji ePrzelewu zamówienie jest potwierdzane i przyjmowane do realizacji.  Jeżeli wartość zamówienia finalnie będzie niższa niż wartość przelewu, w chwili skierowania zamówienia do wysyłki, nadpłata zostanie automatycznie odesłana na konto bankowe klienta. W przypadku anulowania zamówień opłaconych ePrzelewem środki są automatycznie zwracane na konto bankowe Klienta. Zwrot następuje przeciętnie w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia anulowania zamówienia, choć termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Weltbild.pl.

eCard

do góry ^


Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

Ze względu na bardzo szybki czas komplementacji i wysyłki paczek, możliwość rezygnacji czy modyfikacji zamówień jest bardzo ograniczona, a bardzo często nawet niemożliwa. Możliwość taka dotyczy wyłącznie zamówień, które nie zostały jeszcze potwierdzone i w których klient wybrał płatność za pobraniem.  Zamówienia płatne elektronicznie, w których klient nie dokonał jeszcze zapłaty mogą być przez nas jedynie anulowane, a Klient może je złożyć od nowa. Zamówienia potwierdzone przez klienta są natychmiast przekazywane do realizacji, co uniemożliwia modyfikację zamówionych towarów.
Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zmienić lub anulować zamówienie, a nie masz pewności, czy jest to możliwe, niezwłocznie po złożeniu zamówienia skontaktuj się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta dzwoniąc na numer: (22) 695 44 22.
Informację o statusie swojego zamówienia możesz zawsze sprawdzić na stronie "Twoje zakupy". Jeżeli zobaczysz, że Twoje zamówienie jest realizowane, niestety nie będziemy mogli Ci już pomóc. Pamiętaj, że zawsze masz prawo zwrotu towaru, a w ostateczności odmowy przyjęcia paczki.

do góry ^


Jak zwrócić bądź zareklamować towar?

Jeżeli chcesz zwrócić towar, odeślij go w ciągu 14 dni na poniższy adres:

Magazyn OSDW Azymut (Weltbild.pl)
Smolice 1i/ hala F
Tulipan Park
95-010 Stryków

Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem. Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionej specyfikacji, z podanym powodem zwrotu. 
Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w Regulaminie zakupów » lub kontaktując się z Działem Reklamacji:
adres e-mail: reklamacje@weltbild.pl
telefon: 42 680-44-797, poniedziałek-piątek godz. 9-17 

REKLAMACJE
W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Działem Reklamacji mailowo: reklamacje@weltbild.pl lub telefonicznie: 42 680-44-79, w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Konsultant ustali z Tobą sposób zwrotu reklamowanego towaru. W określonych przypadkach towar zostanie od Ciebie od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt, dlatego prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z Działem Reklamacji. Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie opisu reklamacji.
W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt Weltbild.pl lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki. 

Reklamacje rozpatrujemy na podstawie przesłanego wraz z produktami oryginału specyfikacji (lub jego kserokopii) oraz wypełnionego formularza - SPECYFIKACJI ZWROTU, który możesz pobrać W wyjątkowych okolicznościach (zagubienie, zniszczenie specyfikacji) zwrot jest rozpatrywany na podstawie pisemnego oświadczenia, które należy dołączyć do odsyłanej paczki.

- nr zamówienia,
- dokładny adres klienta,
- nazwę i numer produktu, który jest reklamowany,
- powód reklamacji danego produktu,
- sugestię, czy przesłać towar na wymianę, czy tez dokonać zwrotu pieniędzy.

Przypominamy, że Dział Reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00. Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w Regulaminie zakupów » 

do góry ^


Co to jest kod rabatowy / kod oferty?

Kody są formą promocji w sklepie internetowym Weltbild.pl. Klienci otrzymują kody w ramach różnego rodzaju akcji promocyjnych.
Kody rabatowe najczęściej przekazywane są klientom za pośrednictwem newslettera, dlatego warto zgodzić się na jego subskrypcję. Uprawniają one do określonych zniżek na zakup towaru w danym przedziale czasu.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania kodów rabatowych znajdziecie w zakładce JAK KUPOWAĆ

do góry ^


Czy Weltbild.pl wysyła towar poza granice Polski?

Obecnie nie wysyłamy zamówień poza granice Polski.

do góry ^


Czy są ograniczenia w ilości zamówionych sztuk tego samego towaru?

Tak. Maksymalna możliwa do zamówienia ilość sztuk tego samego produktu to 99 egzemplarzy. Jeśli chcesz zamówić więcej, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

do góry ^


Do czego służy przechowalnia?

Jeśli interesuje Cię jakiś wybrany produkt, ale nie chcesz go teraz kupić, możesz skorzystać z opcji "Przechowalnia". Dzięki temu odłożysz w "przechowalni" na swoim koncie klienta wybrany produkt i w niedalekiej przyszłości łatwiej Ci będzie go znaleźć i szybko dołożyć do koszyka. Aby móc korzystać z przechowalni, musisz mieć założony swój profil u nas w sklepie.
Pamiętaj - przeniesienie towaru do przechowalni nie jest jednoznaczne z jego rezerwacją, ani nie daje grawancji zachowania ceny. Jeżeli interesujący Cię produkt w międzyczasie zostanie usunięty z oferty lub zmieni się jego cena, zmiany te będą widoczne w Twojej przechowalni.

do góry ^


Co to jest listmania?

Na stronie LISTMANII dajemy Ci możliwość  grupowania produktów, a następnie tworzenia i redagowania list wybranych towarów, które z jakiś powodów są dla Ciebie ważne. Może być to „moja lista bestsellerów”, „wspomnienia z dzieciństwa”, „najstraszniejsze na świecie horrory”, „pomysł na romantyczną kolację”, „niezbędnik kulinarny” czy „aktywnie i zdrowo”. Są to oczywiście przykłady, to jak nazwiesz listę, zależy do Ciebie.  W ramach jednej listy możesz umieścić produkty z różnych działów. Zachęcamy do tworzenia list produktów i dzielenia się nimi z innymi Klientami!

do góry ^