Zwroty i reklamacje


Zwroty towarów

Chcę zwrócić zamówione produkty – co mam zrobić?
Jeżeli chcesz zwrócić towar, odeślij go w ciągu 14 na poniższy adres:

Magazyn OSDW Azymut (Weltbild)
Smolice 1i/hala F
Tulipan Park
95-010 Stryków

Przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem. Do odsyłanego towaru prosimy
o dołączenie wypełnionej specyfikacji, z podanym powodem zwrotu.

Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w Regulaminie zakupów »  lub kontaktując się z Działem Reklamacji:
• adres e-mail: reklamacje@weltbild.pl
• telefon: 042 680-44-79, poniedziałek-piątek w godz. 9-17


do góry ^


Reklamacje

W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Działem Reklamacji mailowo: reklamacje@weltbild.pl
lub telefonicznie: 042 680-44-79, w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Konsultant ustali z Tobą sposób zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Ciebie od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt. Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z Działem Reklamacji.

W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt Weltbild.pl lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.

Reklamacje rozpatrujemy na podstawie przesłanego wraz z produktami oryginału specyfikacji (lub jego kserokopii) oraz wypełnionego formularza - SPECYFIKACJI ZWROTU, który możesz pobrać <TUTAJ>. W wyjątkowych okolicznościach (zagubienie, zniszczenie specyfikacji) zwrot jest rozpatrywany na podstawie pisemnego oświadczenia, które należy dołączyć do odsyłanej paczki.

W pisemnym oświadczeniu należy podać:
- nr zamówienia,
- dokładny adres klienta,
- nazwę i numer produktu, który jest reklamowany,
- powód reklamacji danego produktu,
- sugestię, czy przesłać towar na wymianę, czy też dokonać zwrotu pieniędzy.

Przypominamy, że Dział Reklamacji pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
Dodatkowe informacje znajdziecie Państwo w Regulaminie zakupów »


do góry ^